Autotech 2017 2


Kesimpulan Berjaya Autotech 2017 Memperkuatkan Optimisme yang Diperbaharui dalam MENA Aftermarket Auto Besar

Edisi ke-25 AUTOTECH International Auto Aftermarket Trade Show menyimpulkan pada nota yang berjaya, dengan sambutan yang menggalakkan dari pembeli perdagangan Timur Tengah dan Afrika Utara dan peserta pameran antarabangsa.

Autotech 2017 adalah pameran perdagangan terbesar dan paling komprehensif untuk industri auto selepas pasaran dan merupakan platform untuk memenuhi pembuat keputusan utama khusus dalam alat ganti, aksesori, bengkel motosikal, peralatan stesen servis dan industri makanan dengan pelawat perdagangan yang berkualiti dari Mesir dan Afrika Utara . Pameran ini berlangsung dari 10 hingga 12 Disember 2017 di Pusat Konvensyen & Pameran Antarabangsa Cairo (CICC) untuk Forum & Peristiwa. Bilangan gerai China Lutong ialah 5.E208.

China Lutong yang memiliki teknologi teras suntikan bahan api untuk industri Auto Parts. Bahagian Suntikan Bahan Bakar untuk Kereta & Lori dari China-Lutong pada pameran itu menunjukkan ciri-ciri, komponen, dan peralatan yang profesional, tepat, tepat dan mesra alam. Demonstrasi yang luar biasa dari produk itu menarik sejumlah besar pelanggan profesional untuk menonton demo dan membincangkan dengan kakitangan kami di gerai, sambil menambah suasana yang aktif untuk pameran keseluruhan.

China Lutong didedikasikan untuk kejuruteraan, membangun, dan menghasilkan sistem suntikan bahan api, komponen EFI, Tester & Alat untuk prestasi tinggi dan aplikasi industri. The Hydraulic Head Sesuai dengan Delphi, Bosch, Zexel & DENSO diproses mempunyai prestasi perkhidmatan yang sangat baik, yang boleh dipercayai dan hayat perkhidmatan yang sangat baik. Sampel China Lutong menarik banyak pelanggan profesional untuk berkonsultasi dengan kakitangan kami di gerai.

Pameran ini menghubungkan pengeluar dan pengedar utama industri bahagian auto dengan pembeli yang berkelayakan dari Mesir dan Afrika Utara, mewujudkan dan mengembangkan pengedaran produk mereka di rantau ini. Ini adalah peluang yang sempurna bagi kedua-dua pemimpin industri dan PKS untuk terlibat dengan industri automotif yang diwakili sepenuhnya.

China Lutong Parts Plant is a professional OEM & Aftermarket parts supplier, which specialized in diesel engine parts. Our main products include plunger barrel,Control Valve, Injectors,common rail valve, Head rotor (VE Pump Parts), Plunger, Delivery Valve, Cam Disk, Repair Kits, Feed Pump and more.


Program "Meet the Buyers" untuk semua peserta pameran adalah acara rangkaian tandatangan, yang akan membolehkan anda mengadakan pertemuan tatap muka dengan pembuat keputusan kanan dari industri automotif. Kami sangat berharap dapat menikmati hubungan perniagaan jangka panjang dengan pelanggan dari seluruh dunia untuk berkongsi manfaat bersama.

Gambar di AutoTech 2017

Dc Hydraulic Power Unit

Dc Hydraulic Power Unit

Dc Hydraulic Power Unit,Double Acting Power Unit,Dumping Truck Covering Power Unit,Trailer Double Acting Hydraulic Power Unit

Huaian Haotian Hydraulic Co.,Ltd , https://www.hahtyy.com